Dalam Album Katy Perry Bocorkan Kisah Seks Dan Kekasihnya Orlando Bloom


Meskipun sedang sibuk menyiapkan album baharu namun Katy Perry sempat membocorkan sedikit mengenai apa yang akan dimuatkan di dalam albumnya itu.

Dedah Katy, albumnya kali ini ada menyebutkan tentang seks dan juga kekasihnya, Orlando Bloom.

Pendedahkan tersebut dibuat pelantun lagu hits Roar ini ketika ditemubual oleh penyampai radio, Elvis Duran.

"Pada suatu hari saya berfikir, 'Saya harus menulis lagu tentang seks'. Saya melakukannya dan saya rasa itu sangat bagus, dan saya senang menulis tentang pengalaman hidup," katanya seperti yang dilaporkan Music News.

Sementara, proses pembikinan album tersebut juga mngambil masa agak lama. Malah Katy terpaksa menangguhkan beberapa persembahan di konsert jelajahnya demi meberi tumpuan kepada album berkenaan.

"Bagi saya, saya perlukan waktu untuk menulis lagu kerana saya saya harus mengenengahkan pengalaman hidupku. Atau saya harus merefleksikan apa yang saya lihat, mendalami dan mengolah perspektifku," tuturnya.

No comments:

Powered by Blogger.